1979 yılında Kastamonu’nun Cide ilçesinde doğdu.
Lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamladı. İstanbul Medeniyet Üniversitesi’nde Yerel Yönetimler ve Şehircilik alanında yüksek lisans yaptı.
2010 yılında serbest muhasebeci ve mali müşavir unvanını aldı.
İş hayatında SUYAP adlı firmayla turizm ve inşaat sektöründe faaliyet gösterdi. Aynı şirketin yönetim kurulu başkanlığı görevini üstlendi.
2019 yılında siyasete atılarak CHP’den Altınova Belediye Başkan Adayı oldu. 2023 yılında ise yine CHP’den 28. Dönem Yalova Milletvekili Adayı gösterildi.
31 Mart 2024 seçimlerinde yeniden aday olduğu Altınova’da yüksek bir oy farkıyla belediye başkanı seçildi ve Yalova’nın ilk kadın belediye başkanı oldu.
- Kadın Emeği Değerlendirme Vakfı Marmara Temsilcisi,
- Altınova Altınbelde Kadın Girişim Kooperatifi Başkanlığı,
- Anadolu Kadın Siyasetçileri Derneği Üyesi
- İstanbul Kadın Dayanışma Vakfı.
gibi çok sayıda sivil toplum kuruluşunda aktif görevler aldı.
İyi derecede İngilizce bilen Yasemin Fazlaca, evli ve iki çocuk annesidir.
30 Kasım -0001
YOL VE DOLGU MALZEMELERİ ALIMI
ALTINOVA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
YOL VE DOLGU MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2022/125678 |
1-İdarenin |
||
a) Adresi |
: |
Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulvarı 24 Kat:1 77700 ALTINOVA/YALOVA |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2264612940 - 2264612942 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
muhasebe@altinova.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
8 KALEM YOL VE DOLGU MALZEMESİ |
b) Teslim yeri |
: |
Yüklenici tarafından malzemenin temin edileceği yer. |
c) Teslim tarihi |
: |
Malzemeler idarenin ihtiyaç duyduğu zamanlarda sözleşme süresince etap etap alınacaktır. İdare ihtiyaç duyduğu malzeme tiplerini bir gün önceden telefon ile veya fax çekerek, yükleniciye bildirecek, yüklenici fax veya telefon ile yapılan tebliğ tarihinden sonraki gün içerisinde, programını yapıp istenen tipteki malzemeleri tartı fişiyle beraber idare tarafından teslim yerlerinden alınacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
CUMHURİYET MAH. ATATÜRK BUL. NO:24 ALTINOVA/YALOVA |
b) Tarihi ve saati |
: |
01.03.2022 - 11:00 |
İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Yüklenicinin kullanacağı maden ocağının ÇED raporu ve mesafe bildirim formu teklif kapsamında sunulacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ALTINOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.